Min kombineret baggrund er til din fordel
Jeg brænder for at empower dig i brugen af dine sociale medier eller endda tage styringen, så du kan slappe af og koncentrere dig om din kerneforretning.
Jeg har 19 års alsidig erfaring fra detailhandlen, kommunikationssektoren, markedsføring og branding som kommer dig til gode.
Formidling på de sociale medier skal være troværdig, og man skal kunne mærke dine værdier, dit brand, og frem for alt skal man kunne mærke dig! Derfor tror jeg på autentisk og upoleret indhold, der både viser dig og dine produkter frem.
Som kommunikationschef hos Education Esbjerg har jeg haft ansvaret for en helhedsorienteret formidlingsstrategi, der spænder fra politisk kommunikation til underholdende Instagram reels. Jeg forstår nuancerne i at anvende LinkedIn, Facebook, Instagram, hjemmesider, nyhedsbreve samt andre digitale og fysiske marketingplatforme.
Jeg har haft succes med at udvikle kommunikation rettet mod virksomheder, studerende og samarbejdspartnere, altid med et skarpt øje for de forskellige målgruppers behov og de mest effektive kommunikationstouchpoints.
Den erfaring, jeg har opnået ved at opbygge Education Esbjergs brand og dets tilstedeværelse på sociale medier, hjemmesider og nyhedsbreve op fra bunden, ser jeg frem til at anvende, når vi skal styrke din virksomheds tilstedeværelse på dine digitale platforme. Her kan jeg hjælpe dig med Facebook, Instagram og LinkedIn, nyhedsbreve og evt. opdatering på din hjemmeside.
Min karriere startede i 2005 i detailhandlen, hvor jeg udviklede mine evner inden for visuel formidling og salg, først hos VILA (Bestseller) og senere hos SELECTED og ZIZZI som Visual Merchandising Manager. At drive sociale medier og kommunikation kræver evnen til at være både visuelt kreativ og datadrevet, hvilket er en kombination jeg besidder. Det giver mig mulighed for at producere engagerende indhold til dig og analysere performance på dine kanaler.
Som ung blev jeg kåret til verdens bedste tambourmajor. Hvorfor nævne det? At være verdensmester er fedt. Men at være verdensmester i sociale medier er næsten en umulig opgave, da dette felt er i konstant udvikling, og det kan være svært at følge med uden at miste pusten. Især når man, som du helt sikkert gør i din virksomhed, har mange forskellige roller at udfylde.
Derfor vil jeg gøre alt for at være din opdatering på de seneste trends, algoritmeændringer og funktioner på de sociale medier, så du kan være et skridt foran.